Шановні користувачі, наукова спільнота!
Презентуємо наукове видання із фондів бібліотеки:
Файвішенко Д.С. Ринок мінеральної води: потенціал, конкуренція, управління брендом: монографія / Д.С. Файвішенко. - Київ. Нац. Торг. Екон. Ун-т, 2020. – 436 с.
У монографії висвітлено потенціал розвитку ринку мінеральної води, теоретичні та практичні аспекти управління брендом на ринку мінеральної води, визначено сутність та показано роль системи стратегічного управління брендом у сучасному бізнесі. Проаналізовано маркетингові комунікації у системі управління брендом, визначено факторні детермінанти споживчого вибору мінеральної води й представлено методологічні положення щодо системи позиціонування бренда на основі системного підходу, виокремлено напрями стратегічного розвитку ринку мінеральної води в Україні.
Запрошуємо до перегляду!